Bränner i fickan...

Lika lustigt varje gång... när man väl har lite pengar å inte lever på minimum så bränner det verkligen i spenderar-byxe-fickan...
Är rädd att det kommer rulla många penningar idag, men vafan ska man spara för...egentligen? Det är ju när man har pengar man ska passa på att unna sig det man behöver. Så idag ska jag försöka skaffa en matta till hallen, lampa till hallen....byrå till hallen?

Samtidigt kaaaanske jag borde spara lite pengar till resa/golfkurs i sommar... men nu har jag ju noll utgifter med skolan kvar, betalt räkningar till Radiotjänst (spottar på) och betalt besiktning på Stella... Tänk om hon bara spelar frisk men egentligen är ganska sjuk bilskrutten?

Äh, en matta å lampa behöver vi för tjyven ha....iaf lampa. Mange satt å montera ihop nya räsercykeln i mörkret i hallen igår. Förstår inte varför han inte rullade en meter fram in i köket där det finns lyse....

Tvättat, väntar på att det i torkrummet ska torka... sen bär det iväg till Ikea, Bolagret och Mio.... eventuellt Jysk? oxå...

Hoppas väl åka söderut å träffa Jenny en stund idag. Borde plugga, men det är ju förhoppningsvis en dag imorron oxå?!
Fortfarande inte hittat laddaren till kameran.... men hittade mina urtjusiga trosor iaf :




Me like them a lot.... ska köpa ett gäng till nästa gång jag känner att jag kan unna mig själv nåt... ska ju klippa mig snart har jag bestämt så det får räcka till mig sålänge....

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Är helt salig... å Mange är nöjd att han "äntligen fått pli på min musiksmak så jag inte bara lyssnar massa blipblop jämt". Hallå??? Känner han mig över huvud taget??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback