Det luktar gott...

...ifrån köket...

Någon (läs Mange) vägrade äta fisken som jag ställt fram för upptining igår så jag får äta det till lunch idag. Luktar så himmelskt gott när man har färsk dill i maten!
Pluggar idag...går finfint faktiskt. Snart läst de sidor jag måste och tänker läsa nästintill dubbelt så många för att få ett sammanhang. Sen ska det skrivas lite om det bara. Ska göra lite restuppgifter oxå, ser att min ekonomi inte tillåter att jag åker till Lund imorrn iaf...saknas typ 10 spänn å jag vägrar ta ut mina sista 70 kr på kontot för att åka kontant dit :( Så jag ska göra 6 uppgifter skriftligt å skicka till henne har jag tänkt.

Var så otroligt trött igår! Somnade i soffan på eftermiddagen å väcktes av att Mange kom hem vid 18. Vad jag spenderade kvällen med vetikatten...troligtvis kollade jag bara på teve å slappade. Orkade inte ta mig för å göra nånting. Fia var minst lika slagen som jag så vi skippade spinningen, får hoppas vi kommer iväg å gör nåt antingen i em/kväll eller imorron.

Stämmer verkligen mitt lönebesked?? Måste nog ta ett snack med chiefen....får det inte att gå ihop sig alls jag. Tänker inte jobba en sekund gratis för äckliga Statoil...sådeså...

Dags å kika till fishen i ugnen...den ska bli viiiit å fin. Röra ihop nån kall sås med dijonsenap kanske? fantasin skenar väl iväg till nåt oätbart som vanligt...hehe


 

Shit jag har för mkt fritid ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback