Efter "regn" kommer solsken :)

Idag är det minsann sol ute! Å jag har suttit ute å förberett inför måndagens sista skoldag. Gjort min fråga å läst lite om de andras. Sketaskönt å sitta ute! Vågade knappt först för jag tänkte på mitt klieri, men än så länge har jag inte blossat upp till en valross iaf.
Jobbade igår, gick jättebra. Hade dock en snattare strax innan stängning så blev lite försenade iom förhör å grejs...men men...snor man Tuborg av oss ska man minsann sona! hehe
Inte ett dugg sugen på å jobba, hade gärna suttit ute nån timme till..men som synes nedan ska jag nog ta det lite piano. Solen tar ju mer än man anar....
Ser framemot mina lediga lö-sö....ska bli skitskönt!!!!

Dags för dusch, ta itu med lite tvätt och sen laga mat innan jag måste fara...

Tjoflöjt! /da pink pig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback