En inblick i min musikvärld....

Har satt ihop en helt oslagbar playlist på "krysslådan". Det slår mig att jag inte har en aning om hur hälften av de jag lyssnar på ser ur... Men att eftersom Jared i 30 Seconds To Mars är så sketsnygg att man slår avigt kanske där fanns nån godbit även i övriga band? Jösses vad man satt hemma förr å dreglade framför Mitt så kallade liv på teve.... å han är ju om möjligt ännu snyggare nu ju!
Men men men....man kan ju inte alltid ha tur... det fanns inga större godbitar i de andra banden : (
Men nu vet jag iaf hur de ser ut!

Smakprov ur playlisten :
April Sixth - Dear Angel
Lostprophets - 4am forever
My Chemical Romance - Famous Last Words
30 Seconds To Mars - Beautiful Lie
The Sounds - Painted by Numbers


 

Somnade i soffan å sov bort två timmar....härligt groggy man är nu! Usch... jag vill verkligen inte göra nånting! Borde gå ut, inte varit utanför med näsan idag. Kanske kan motivera mig själv genom att traska bort till Bogarts å köpa snask??!! Usch ja.... det måste jag nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback