Ett tredje världskrig... :(

Jösses!! Herrejävlar vad det såg ut i köket när jag kom ut där imorse.... som om en orkan dragit fram med full styrka! Orkanen Magnus har lagat mat... för första gången sen vi flytta in?! Detta "firade" han med att bjuda på förrätt: vitt bröd med gravad lax, hovmästarsås, sallad å dill. Till huvudrätt blidde det fläskfilégryta, ris å sallad. Tror den här grytan är min favvo faktiskt just nu... Gott var det, men var det värt all extra städning?? Jiiiises.... tog mig en halvtimme att få ordning. Jag veeeeet, jag borde vänta å att vi tar tag i det tillsammans...men jag KAN INTE låta det se ut sådär. Jag är absolut ingen köks-nazi som måste ha skinande rent runt mig, men jag äcklas av att äta frukost när jag inte ens kan lägga ner min macka nånstans när jag ska bre smör på....saker å pryttlar, stänk å tomma flaskor o behållare ÖVERALLT! Drack ett glas vin oxå...jo faktiskt...bara ETT!

Lite små-öm i underredet idag... jävla spin-cykel till å va obekväm! Men det var roligt å jobbigt å cykla, synd att mina knän inte riktigt pallar med å stå upp hela tiden : ( Bokat in spin på måndag igen...då ska vi gotta oss i bastun efteråt å prata skit ; )

Har jag berättat att jag låste mig ute häromkvällen? inte?!? bra...haha.... jäkla tejp som jag var tvungen å springa över till Ica å köpa... Så öppna paketet med omsorg Jenny o co!!!!! haha

Planer för dagen då? hmm...ska väl städa vidare här. Det är inte så skitigt att det borde vara ett tvådagarsprojekt, men jag försöker få lite ordning å reda på viktiga saker...såsom att hitta pass och sånt dära försäkringskort man ska ha när man är overseas tänkte jag skriva...å så gjorde....Manges hitta vi (?konstigt jag vet?) men han måste ju skaffa nytt med nya namnet på... Sånna viktiga saker ser ut att helt ha gått upp i rök? Så lite organisering å städ står på schemat.
Vill gå ut en sväng oxå, ser ut å vara himmelskt väder ute : )
Plugga oxå... Sofia fick det att gå upp för mig hur jävla mkt vi egentligen har till måndag....gulp!

Nähä, Carpe Diem som man sä'r.... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback