Fel på snoken?!?!

Min lillebrors kommentar då han såg att jag lyssnade på 30STM å när jag sa att Jared är sketasnygg var :
"Jag kan inte sluta kolla på hans näsa bara...."
Det övergår mitt förstånd vad han egentligen menar? Det är ju en vanlig näsa för tjyven??




Herrejäklar vad kort hår jag hade här:
Måste alltså klippa mig...å det snarast! Men jag ska ha långt hår... sådeså.... Men vart klipper man sig här i Hbg? Tips mottages mer än gärna!


Här är vår nya matta: 

Så mkt snyggt man vill ha...

Åh jag har varit så oduktig idag... suttit i kanske 20 min med skolan... Ska iaf på spinning vid 18. Ska bli guttans. Somnade i soffan så nu är jag helt groggy....skärpning Svensson!

åhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback