Gå å lägg dig...

Hela min kropp skriker på mig... GÅ Å LÄGG DIG! Men jag KAN inte...FÅR inte... Jag är SÅ trött!
Gick upp vid 8...pluggat lite så att jag har någorlunda aning om vad dagens seminarie ska handla om. Men jag är då INTE förberedd egentligen : ( Nu vill jag ha lugn å ro....
Bevis ett för dagens "jag-borde-stannat-kvar-i-sängen-å-dragit-täcket-över-huvudet"- är att jag lyckats hälla ut en stooor kopp kaffe över hela (å jag menar HELA) soffbordet. Bara för jag inte kunde fatta varför någon måste stå precis utanför å ligga på sin kära biltut som en idiot. Funderar på att skriva till kommunen å kräva att man döper om vår gata till Tutgatan... helt sanslöst!
Hemmet ser ut som kriget... som vanligt efter en helg då jag lyst med min frånvaro här hemma.
Jobbet har gått bra...men roligt? Nätack... Framförallt inte när man nästan blir beskylld för att kassan diffade och jag VET att jag inte gjort något fel men eftersom jag är ny får jag stå med hundhuvudet tills det visar sig att det är HON som räknat fel...merci beaucoup liksom...
Var på kalas igår : ) Var trevligt å fick god mat å tårta. Nu vill jag oxå fylla år för jag behöver oxå kläder ; )
Fattigare än fattigast så jag hoppas verkligen mitt busskort funkar som det ska idag å där faktiskt finns pengar (vilket automaten sist sa att där inte var!) så jag slipper lägga mina sista 200 på å fylla på rabattkortet... Jag HATAR att ha det såhär. Men det är bara å hålla ut tills fredag.

Mkt å göra framöver, så här kan man inte sitta å spilla dyrbara sekunder. Olidligt mkt å plugga de närmsta dagarna. : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback