Han...Hon...den...det?!?

Igår när jag tog tåget hem från Lund satt jag jämte en individ som jag bara inte kunde sätta könsstämpel på. Lång, stora fötter, mörk röst men när man kolla in fejjan fanns där inte nåt spår av karl... Dum som jag var (kanske för jag inte ville glo alltför mkt?) kolla jag inte in om där var nåt Adamsäpple som bupplade opp å ner när han/hon/den/det pratade i mobilen... Sådana människor stöter man ju inte på varje dag precis!

Var i Malmö igår å köpte telefon...igen... denna verkar iaf funka. Tror dock inte vi försökt ringa i den ännu...hehe Käkade dessvärre pizza sen...men goood var den. Hittat en pizzeria alldeles här i närheten som är sketabra på alla sätt. Å så ligger ju Bogarts precis jämte... småttegott!
Kollade på finalen till Top Model sen oxå, min favorit sen avsnitt ett vann ju faktiskt! : )

Idag har jag tvättat, håller på å städar lite grann...satt upp brandvarnaren (bra å ha liksom) å persiennerna här i v-rummet. Alltså, de senare har kanske inte JAG gjort...men gjort är det iaf. Nu ska det bara rensas ut en massa pryttlar om inte hör hemma här. Typ den förra dataskärmen SKA inte bo i hallen... Lådan med vinterkläder SKA inte bo i hallen...finns ingen anledning å spara en lampa som vi inte tänker använda... ja ni fattar....

Pizzan från igår ska få veta att den lever idag iaf... Klockan 18 ska jag på spinning, tro't eller ej ; ) Kommer vara ren tortyr är jag rädd såhär första gången på EVIGHETER! Men det ska bli ruuuligt!

Kliar över hela kroppen nu så jag ska ta en snabbdusch... har köpt parfymfritt tvättmedel å tvättat med nu, får se om vi kan utesluta den anledningen om ett par dagar iaf...

Ikväll blir det fläskfilé i nån tappning och lite rödvin ; ) Har jag väl gjort mig förtjänt av? Ska ju jobba hela helgen så jag tar helg nu to-fre istället....

Go å gla' kexchokla'

Kommentarer
Postat av: Jenny

PIZZA??? Jessica!!!! Ja har gått ner 3 kilo nu :P Men ja e lika fet för d =(

2007-05-17 @ 15:16:00
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback