Jadu, börjar ta det personligt...

Men vafan... Vet inte vilken cykel i raden det här är nu... Hjördis är borta! : (
Inte för att jag cyklar alltför ofta, men Mange gör ju...å det är ju ändå lite pengar som bara försvinner sådär... FAN! Man blir ju arg... Jag hade faktiskt tänkt cykla mer nu i vår/sommar då jag hoppades Mange skulle köpa sig en egen cykel. Suck...
Deklarationen skickades in igår... gjorde schablonavdrag för nära 12000 : ) Den del jag får av det och de skattepengar jag ska få tillbaka kommer väldigt lägligt då innan midsommar!
Jag ska köpa present till Wilma idag... hon är ju heltokig i kjol och klänningar så det får väl bli nåt av det. Hon är en riktig kläd-nazi har jag hört...Ska BARA ha kjol och klänning å blir vansinnig om hon inte får sin vilja igenom...hehe...skadeglädje lite såhär på avstånd ; ) Hon fyller 4 på söndag....ska ha kalas på lördag men jag har väl till 99% bestämt att jag ska på återträffen. Roligt att träffa bl.a. Sandra å Sara å kaaaaaaanske kan man lyckas smöra med sig Anna ut??!!
Ska träffa Jenny idag efter skolan : ) Finally!!! Det har alltid kört ihop sig i nån ände när vi lite löst bestämt nåt innan... Ska till Center Syd å shoppa lite... ska försöka hitta present å ett par skor till maj sälf..

Nähä, ska svepa kopp kaffe nr2 och sen försöka mig på en tortyrrunda i det soliga vädret....

Har jag förresten skrivit att vi har köpt gardiner, hatthylla och balkongmöbler?!?! Jääättebra....Ska ta å städa upp här en vacker dag å föreviga på bild....men som sagt...en vacker dag....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback