Känner mig bakis...

Jag vet inte vad det är, så seg å konstig i huvudet?!? Drack en öl igår (ynka 33cl) så det kan ju knappast vara bakfylla... Ska fjöla i mig lite alvisar och ta mig en dusch...Hoppas kvickna till lite av det.
Ledig idag å det känns alldeles underbart (bortsett från skallebanget då). Suttit å läst flitigt i 1,5 timme...nja nu överdrev jag nog, effektiv tid kanske 40 min? Känner mig inte ett dugg motiverad att läsa Galenskaps-kursens litteratur för jag tycker det är den sämsta kurs jag läst på oerhört länge! I klass med Malmö Högskola ; )
Känner mig bra mkt mer taggad att börja läsa inför nästa kurs, men måste ju göra klart hemtenta å annat skit först :(

Pga att någon tyckte sig ha bättre nytta av min cykel så har vi smärre logistikproblem numera varje morron... lite för långt att gå till och från jobbet och vi har bara ett busskort (än så länge) att dela på... bilen är ju för dyr å ha stående nere vid Manges jobb vareviga dag. Inte lattjo att vara så beroende av busstiderna heller precis...

Give me my bike back pliiiiiiz! Mitt är mitt å ditt är ditt jäkla pungråtta!  Hoppas den bajsbruna sadeln klär dig...



Jag stjäler cyklar!

Jag gjorde ett vuxentest förut, testet tyckte att jag var 33,3 år gammal å borde släppa loss mer. Typ att åka till Kos, besöka Hultan, dricka mer öl och ge bort mina krukväxter till grannen. Hur många 26-åringar känner ett behov av att dra på suparresa till Kos i dagens samhälle?!? Å Hultan har jag redan besökt sådeså!
Där luktar ju bara kiss....haha...Öl drack jag ju för fasiken igår?! Å mina krukväxter är inte mkt å hurra för, de är inne på sista valsen allihop nästan....å ändå köper jag blommor som är tåliga och enligt mig aldrig behöver planteras om...

AJ! Det knäckte sören i min nacke....kanske därför jag har ont i pallet? Sitter nåt skit i nacken igen... det där som kallas stress? Min kropp å hjärna bortser från att jag känner det så det sätter sig i nacken? Jag vill ha massage, jag vill ha terapi, jag vill ha lugn och ro, jag vill ha kärlek, jag vill ha läsk?

Näe, nu ska jag gå å proppa mig halvfull med medikamenter å via en snabbis på vågen (en attiralj jag nonchalerat alldeles för länge nu) bege mig in i duschen... Ska försöka bli lite smittad av Jennys ambitioner!
Ska nog fika med Sofia i eftermiddag ; ) Bra början på det "nya livet" liksom...haha...får bli bara en kaffe!
You wish...

Åhnää, nu kom det post som störde min plan....eller? näe jag inbillar mig att det bara är reklam eller till Mange sålänge.

Sicka - som ska titta in på Friskis idag har hon tänkt... http://www.friskissvettis.se/helsingborg/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback