Kurs

Varit på kurs hela dagen idag... Från 8.30-18.
På förmiddagen var det kurs om Hot och Våld, helt ok...Åkte ner ett gäng å åt på Knutan emellan. På eftermiddagen har vi haft om Oljor och Biltillbehör...gäääsp... Hon var jätteduktig, men jag känner att det var inte mkt nytt för mig. Hon som höll i det var ju från Växjö ; ) Då blir man minsann lite "lokalpatriotisk", när jag till å med hör att hon har Alvesta-klang så får man ju lite "hemlängtan". Ska bli SÅÅÅ gott å få komma hem till familjen lite.
Onsdag...man är helt dagvill nu för att det vart långledigt!
Torsdag...intro för nya kursen ((som ska gå parrallellt (många r å l där??) med Galenskapskursen) Hoppas kaaaanske kunna träffa Jenny lite?!? Miss you jöh....
Fredag... Galenskapskurs...å färd norrut!

Idag fyller Linda år! Grattis ; ) Å så måste man deklarera...JAG VEEEEET, jag har haft evigheter på mig...men går saker att skjuta på så är det så jag gör...tyvärr! Ska ju ha mina massa tusingar innan midsommar ju....å göra goa avdrag...

Jösses... för ett par månader sen hade jag ALDRIG kunnat tänka mig att jag skulle jobba på Statoil... lite skrämmande rentav : (



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag e inte heller skåning...det kanske är ett norrlänskt ord..jaja, inte ett världsproblem direkt! :) Hoppas du haft en bra dag i solen!!

2007-05-02 @ 19:12:24
Postat av: Jenny

KLART att vi ska träffas!!!!

2007-05-02 @ 19:51:25
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback