Living on the edge...

Usch, jag känner mig lite halvlabil just nu...
Inte road av att jobba så mkt å ha hela helgen med jobb dessutom. En hemtenta som pockar på min tid och ett hem som fortfarande inte är i ordning utan man får svassa runt saker för att ta sig fram överhuvud taget.
Har klåda över hela överkroppen, vet inte vad det är? Det borde inte vara tvättmedlet för det har vi alltid haft förr...å jag tycker jag smörjer å smörjer men ändå känner mig torr...PMS gör ju inte det hela bättre...och någons oengagemang för ALLT gör mig skogstokig.
Det mest skrämmande är att jag inte orkar bry mig?
Skulle nåt rejält bakslag ske nu så skulle jag kunna braka samman totalt känner jag.
Nerver vad är det??
I morse dagdrömde jag lite på jobbet... stod å inventerade miljontals läskeflaskor å drömde mig tillbaks till Zakynthos där jag körde moppe ; ) Sol, värme å en liten stinkande 2-taktsmoppe är precis vad jag behöver!

Jobbat idag oxå alltså....Från 8 å på obestämd tid som blev 16.30. Inte direkt vad jag ville men ok... Fått mkt gjort iaf å inga alltför störda kunder som man gått å vart arg på.

Ikväll hoppas jag att vi åtminstone kan åka iväg å handla lite mat...tryter i alla skåp å vrår... Ska försöka plugga lite oxå men jag känner mig otroligt trött just nu å får nog kila ut å sätta på lite kaffe.
Snart kvällsmat... men när karln i huset behagar komma hem vet man ju förstås aldrig...
Ska hålla mig upprätt iaf å undvika soffan för då slocknar jag direkt.

Tjopp tjohej... trött tjej med noll galej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback