Lycka!

Idag när jag körde till skolan så sa de på radion att Kent kommer släppa nytt i höst : ) Med massa duetter... väldans spännande! Får se om de kör vidare som vanligt eller om soundet kommer vara annorlunda...

Skola....riktigt segt! Sen gick jag till UB å lämnade tebax bok åt Mange å passade på å låna en om häxförföljelser åt mig själv. Framförhållning som heter duga...
Var inne en sväng på fd jobbet å sen körde jag ut till Lödde. Väldans trevligt, som alltid! : ) Men att lille Elias kunde haka upp sig så på ett ankare?!? helt otroligt... ; )

Klockan börjar bli mkt....ska väl börja på med maten. Tror Mange är på g hem...hoppas att han är borrsugen sen så vi kan få upp hyllor av alla de slag och persienner....?? Fortfarande så man får gå snitslad bana för att ta sig fram i hallen... : (

Bara vid tanken på mat så börjar magen kurra lite ilskt....

Kommentarer
Postat av: Anna

Häxförföljelse...hmm...=) Vad pluggar du för kul ?

2007-05-08 @ 19:21:47
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback