Ny vecka, nya tag....

Hade skrivit en jättefin å lång blogg, men datorn låste sig så jag fick reset:a den så allt försvann....gaaaah!!!

Iaf... Måndag morron å den har väl inte direkt varit som jag tänkt det. Väcks av Mange (har tydligen sovit så hårt att jag inte hört nån av hans två väckare) som stressat ger mig en puss-hejdå i pannan å beger sig till bussen. En minut senare stormar han in igen å har missat bussen. I Sickas värld är det ingen panik utan hon sätter sig i lugn å ro å väntar in nästa buss som hon vet snart kommer...kanske rentav tar en av gratistidningarna där å uppdaterar mig. Men i Herr Osbäcks värld är det katastrof å man MÅSTE till jobbet FORT! Jaha, så det var ju bara å dra på sig paltorna å skjutsa ner honom. Trött som ett as men klockan åtta är det ju inte lönt å sova vidare?!

Så jag har pluggat lite nu....tills magen sa ifrån å ville ha frulle. Så jag har gjort mig äggmackor med Kalles på...ombyte förnöjer! Mitt i allt fejjande kommer jag på att vi ju inte alls har nån äggskivar-mojäng (vilket jag trodde var självklart?!?) så jag fick mojsa äggen med vanlig kniv...funkade ju men jag var HELT säker på att vi äger en sån?!? Måste ju bara tipsa om att ifall ni inte har nån Egg perfect Eggtimer så skaffa! Hur många gånger har man inte ställt in äggklockan men glömt trycka start? Sicka = tusen gånger....
Så nu har magen fått sitt å jag ska väl strax återvända till soffan å boken...

Mange ringde å frågade om vi inte ska gå på fotbollen imorrn (HIF - MFF) men jag vet inte jag... beror lite på hur mkt man får gjort idag...jävla hemtenta till å sitta långt inne!!!

Har gått jättebra å jobba i helgen...lärt mig mkt... men nu är det skönt att det förhoppningsvis dröjer till lö innan jag ska jobba igen. Min kropp är nog inte gjord för att stå upp så mkt, känns som om jag fastnat i en 80-årings kropp idag.
Hade lite pysslarverkstad i helgen oxå, så nu är en massa saker på plats...hatthylla å vinställ för å nämna några exempel.... Vinstället är ju nästan viktigast för man har ju nästan helt glömt bort å dricka vin nu när man haft lådorna stående i klädkammarn bara.... men nu är mitt billiga goda tyska rötjut uppe på väggen iaf ; )

Nix pix.... dags å återvända.... wish me luck! Behöver all självdisciplin i världen för det här projektet....  : \

En glimt ur vardagen... 
      

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

vilka gulliga kaviarmackor :-)

2007-05-15 @ 14:03:58
URL: http://evsi.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback