Nytt å fint : )

Shoppade loss igår.... bland annat hamnade ett par gröna BB-trosor i min byrå ; )
Köpte en luvtröja, ett par mjukis/träningsbrallor, två kuddar, en buddhafigur, ljuslyktor, en matta till hallen och en byrå till hallen. Orkade inte med att åka till Ikea, så jag funderar på att göra det i eftermiddag. Köpte jag nåt mer?? Känns som om jag hade halva världen med mig hem!
Åkte ut till Lödde efter jag varit på Väla, glömde helt bort att jag hade kläder kvar i torkrummet där nere...oops...säkert nån i huset här som är ilsk på Svensson nu. Fikade där å lekte lite med barnen, trevligt!!!
Var hemma runt 18.... hungrig som en varg. Åt lite å sen satte jag igång med att bygga ihop byrån. Jisses vilken sak! Inget Ikea-bygge där inte.... det stod i anvisningarna att man inte skulle vara en person utan två. Men Svensson klarar sig själv! Bad iofs Mange om hjälp, men fick ingen....grr
Nu är det iaf ihopsatt, nästan... funktionsduglig iaf å det får räcka ; ) Satt trots allt nära 2,5 timme här på golvet å spika å skruva igår. Sen kolla vi ett avsnitt av Criminal Minds... Bingen...

Idag är jag bara arg... allting är så jävla jobbigt idag å minsta ansträngning man gör så svettas man litervis : ( Har burit ner all skit som stod i hallen i källaren och slängt en massa. Städat här lite smått och plockat upp efter herr Magnus...det gjorde mig extra förbannad. Barnunge! Att sen dammsugaren var ute efter mina fotknölar idag gjorde INTE saken ett dugg bättre.

Har börjat fila lite på hemtentan. Men det sitter långt inne....vill ju ha ordning å reda runt mig innan jag kan sätta mig i lugn och ro.
MÅSTE hitta laddaren till kameran! Det gör mig tokig... fan jag undrar om jag inte har lite OCD där... hehe...
Strax dags å lattja ihop lite lunch, sen ska jag väl sätta mig ute lite å läsa tror jag.

Lattjo...nä kanske inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback