Oh my...oh my...

Gått och varit stensur hela förmiddagen.... kollade mitt konto och såg att framtida insättningar enbart var 3 papp från CSN (mina sista ever för den delen!) och 4 papp från jobbet... WHAT?!?! Jag har fan jobbat minst typ 10 pass i april, hur fan kan det gå ihop sig? Gått här å städat å jobbat upp massa agg som skulle tas ut över chefen senare i em...
MEN... som tur är loggar jag in å kollar igen... de 4  är "bara" min fasta lön som kommit igång... å nu har det rasslat till i kassan med mina timmar. JAIKS! Härligt... nu har jag nästan lika mkt som Mange ; )

Tur jag inte ringde chefen å sa ett par sanningens ord....haha... men det brukar alltid komma lönebesked dagen innan lönen betalas ut, men här är ingen post idag....? Iofs blir jag ytterst sällan så arg (iaf utåt sett) att jag skäller ut folk sådär. Jag är ju lite mes sådär....å inte så lite heller....

Har städat lyan...behövdes. Däremot orkade jag bara inte pallra mig upp i morse å tvätta....trodde passet efter mig skulle vara ledigt för det var det igår kväll när jag kolla...men icke...så jag satte upp mig på morronpass imorrn istället. Behöver verkligen tvätta....

NUUUUUU kom massa post... två timmar senare än det brukar komma. Men inga lönebesked...

Var på spinning igår...jätteskönt! Men det känns lite i benen idag, mina lår är stenhårda! Bastade å duschade lääänge sen oxå. Bra musik å bra ledare. Lite militärisk å sådär...
När jag tog bussen hem satt där en mormor med sina två barnbarn å den ena var väldigt flink med fingrarna i nosen å när mormor säger att man inte sitter å petar sådär säger killen "Men mormor, jag har ju massa snorflugor!" Söt...

Ska väl hoppa in i duschen apropå dusch... börjar 16 idag. Blev inte av med min fredag heller :( Men jag var liiiite inställd på det.

Mange vill till Götet i helgen å äta på Swea Hof... jag känner mig lite fisljummen till förslaget. Vill inte gärna sprätta massa pengar första lönehelgen sådär. Vill hellre få i ordning lyan här hemma. Så vi åker ev. till stugan å myser, sägs att vi blir ensamma där. Händer ju aldrig... Eller blir vi hemma å kanske grillar i Lödde?
Vi får se...

Kanske man har råd å gå den dära golfkursen nu då eller? Då blir Linda glad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback