Personkännedom x 3

3 saker som du kanske inte visste om mig:

3 jobb jag har haft i mitt liv:
Oj, har ju nästan bara pluggat! Men mellan varven har jag jobbat som vårdare på div. gruppboenden, skötare på Barnpsyk och som kassabiträde på rivaliserande bensinbolag ; )

3 platser där jag bott:
"Hemma" i Braås hos päron (och med monster), på internat när jag gick folkis 2 år i Grimslöv och sen 2 studentlyor i Lund á 3 år. Numera glad Helsingborgsbo! : )

3 platser där jag semestrat:
Zakynthos Grekland, Djerba Tunisien och Albufeira Portugal

3 av mina favoriträtter:
Lasagne, Fläskfilégryta á la gårdagen och grekisk sallad

3 platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Inom landets gränser : Stugan i Frösakull, på päronens altan med kissen i knät, Svenska fjällen...Kebnekaise!!!
Utom landets gränser: en päsig strand i Thailand, go shopping i Tokyo eller på safari i Kenya

3 saker jag gör när ingen ser:
Petar i näsan, drar ur trosor ur glipan där bak, sjunger å dansar (lika dålig på båda dessa så jag gör det i min ensamhet! )

3 saker jag är stolt över:
Alla fysiska utmaningar jag klarat av, min sambo och att jag varit på Keb ; )

3 saker jag skäms över:
Att jag är så fumlig, att jag ibland inte orkar/vågar vara helt ärlig, just nu min vikt... : (

3 saker jag önskar mig just nu:
Bli färdig med skolan, förlovning/giftermål och en ny cykel...haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en trevlig helg fastän du ska jobba!!

2007-05-18 @ 16:28:24
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Anna

Hajkbanan är banan som man snittar upp och lägger choklad i. Sen lägger man den i folie och grillar...Rätt gott. :)

2007-05-19 @ 12:11:40
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback