Skickat...

Nu är hemtentan skickad och den muntliga redovisningen avklarad. Säger bara en sak: Tacka vet jag ordbajs!!!
Nu får man bara hoppas att man slipper komplettering...jaja...den dagen den sorgen.
Köpt present till Elina idag oxå, sååå roligt å kolla på barn/babykläder... men jag kände mig lite malplacerad. Finn ett fel liksom... Om jag inte vetat hennes storlek hade jag ju lätt kunnat köpa stl 110 till henne....allvarligt!

Onsdag å livet leker igen... till å med lite taggad till å städa! Tro't eller ej... börja på dass men Mange ringde å störde å vill ha med mig till Malmö å NetonNet igen...Ny telefon på g igen... får hoppas det går å ringa med den här iaf! Mohahaha

Oj, imorrn ska jag visst på spinning! JAIKS... ska bli otroligt skoj men fifan vilken tortyr det är första gången. Kanske bäst å boka... jaja, gör det sen när vi är hemma igen för jag tror Mange är hemma å hämtar upp mig närsom.

Malmö, here I come!

Kommentarer
Postat av: Jenny

110?? D e ju va Elias har!! Nu får d bli skärpning Sicka :P

2007-05-16 @ 21:24:25
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback