Sluta tuta...

Det är nåt magiskt med vår gata tror jag... jag undrar om jag har missat en stor skylt utanför där det står "Stör de boende - Tuta!!" Bara idag har det tutat två st.... å det är lätt att man hör det tio ggr per dag. Kör man så jädra dåligt eller vad står på?!
Me fattar nada....
Fredag å yeeehaaa kan man tro. Entusiasmen här är väl rätt sval, jobb jobb jobb å åter jobb. Funderar på å ge bort mitt söndagspass till Liza faktiskt (?). Börjar 16 i eftermiddag å ska försöööka plugga duktigt fram tills dess. Ser ut att gå bra va?! No...

Igår var jag ju inte alltför flitig heller... åkte ner till bibblan å fikade med Sofia. Pratade bort några timmar... Vi försökte båda charma med våra karlar hem efteråt. De sitter ju på var sin sida om Knutan där nere...Hon fick dock hem sin...inte jag...förvånad? Hann in på Friskis oxå å fixa kort...så nästa vecka drar träningen igång hoppas jag.
Fick åka ner å hämta honom strax innan 19 å åkte till Maxi å handlade... så nu finns iaf mat i huset. Alltid något...

Näe, om man skulle ta å göra upp med Porter-boken en gång för alla? Fuck va tråkigt...men måste....

Tycker lite synd om mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback