Snodd från Jenny...som snott oxå ;)

Idag: Pluggat, slöat...
Igår: Pluggat, slöat...
I förrgår: Fixade här hemma å sen jobbade jag hela kvällen.
Imorgon: Skola å skicka in hemtenta. Köpa present till Elina :)
I övermorgon: Inget planerat...
Humör just nu: Trött på att plugga....
Väder: Blåser lite, mörknar ute...
Bästa egenskap(er):  Snäll, flexibel i de flesta situationer
Sämsta egenskap: Tjurig och bortskämd
Favoritmånad: Juli helt klart!
Tv eller film: Tv, lite för dampig för film numera ;)
Bok eller tidning: Bok, helst en deckare
Bar eller nattklubb: Oj, är jag tråkig om jag väljer hemmafest istället?
Arbete eller skola: Arbete måste jag väl säga....så trött på å plugga nu!
Morgon eller kväll: Kväll är mysigast
Klädsel just nu: Mina svarta "gravidbyxor", ljusblå halvlång top och en grå huvtröja
Sällskapspel eller Tv-spel:  Sällskapsspel, allra helst Rappakalja!
Kramas eller pussas: Svårt, men pussas känns ju bäst... Kramas gör man ju med "alla" liksom...
Öl eller vin: Vin...rött
Godis eller snacks: Godis, chokelaaaa
Byxor eller kjol: Byxor helt klart....känner mig som en clown i kjol
Senast sedda film: Minns jag inte ens... men den var säkert jättebra för det har de senaste varit.
Komiker: Johan Glans ;)
Förhållande eller singel: Förhållande, hatar å va själv...
Kärlek eller vänskap: Kärlek slår allt
Glasögon eller linser: Linser!
Storstad eller småstad: Helsingborg känns lagom =)
Stökigt eller städat: Städat, önskemål iaf...
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Lek, är ingen tävlingsmänniska
Jacka eller kappa: Jacka, kappa känns så tantigt
Stark eller svag: Stark...eller vad?
Brun eller blek: Brun såklart
Favoritbutiker: MQ, Bolagret, Sia, Gina Tricot
Favoritnöje:  ??
Favoritmat: Får nog säga Lasagne för det är svårslaget....skulle vara en go oxfilé isåfall
Händer eller fötter: Händer...fötter är oftast så äckliga!
Sparare eller slösare: Både ock...har två konton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback