Snor av Jenny...

Har oxå lite tråkigt... så jag snodde Jennys lista!

VAD HETER DU? Jessica Anna Christina Svensson

NÄR ÄR DU FÖDD? 80-09-12

VAR ÄR DU FÖDD? BB i Växjö

VAD HAR DU GJORT IDAG? Varit i skolan, till bibblan, hos Jenny med familj och slappat här hemma bara.

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Jobbade till halv sex, sen åkte jag hem å åt, pluggade och såg på teve. Kollade på Daybreak, en serie helt i min smak!

VAD VILL DU HELST HA NU? Ordning å reda?

HAR DU NYTVÄTTAT HÅR? Njae, duschade i morse.

VILKEN SKIVA VAR DEN SENASTE DU LYSSNADE PÅ? Nåt om nån fiskare?! Elias skiva iaf ;)

NÄR BLEV DU FOTOGRAFERAD SENAST? Oj, jag har inte en susning! Möjligen i helgen när det var barnkalas.

VILKET ÄR DITT LIVSMÅL? Att när man är på vippen å kila vidare känna sig nöjd med livet.

HAR DU ANVÄNT NÅGON HÅRPRODUKT IDAG? Jepp, två sketabra Tigi Bedhead-produkter. En för skydd mot värme och slitage och sen ett spray för att göra tjockare.

HUR MÅNGA SPEGLAR FINNS DET I DET RUM DU ÄR I NU? Ingen vad jag vet??

VAR ÄR DU NU? Vardagsrummet

NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST? Räknas bensinmack? Isåfall idag ggr2.

MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ? Jadå, mina fd arbetskamrater och fd chef

ANVÄNDER DU ICQ ELLER MSN? MSN

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Oj, jag minns faktiskt inte?

VAD DRACK DU SENAST? Krusbärssaft

UMGÅS DU MED DINA KLASSKAMRATER EFTER SKOLTID? Nja, lite grann då å då.

VILKA? Sofia, Nina, Helle? men det hinns inte med så ofta
L

GOTH ELLER POP? Pop helt klart

HARDCORE ELLER HIPHOP? Hardcore?Hiphop är en sjukdom ;)

HAR DU EN HÅRBORSTE I DIN VÄSKA? Nix, men typ ALLT annat

VAD VET INTE MÅNGA OM DIG? Att jag är en mkt rädd flicka

HUR MÅNGA LAMPOR HAR DU I DITT RUM? Alldeles för många?men alla används inte.

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Svarta boxers å vit BH

VAD TYCKER DU OM SEX & THE CITY? Kollade ibland, men inte slaviskt?

LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? Nja, jag vet inte det?27 är väl inget speciellt å fylla.

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR? Nej, tvärtom! Fick visa leg för min arbetskollega för han trodde inte jag fyller 27!

VILKA SPRÅK KAN DU PRATA? Svenska, Engelska, hjälplig franska och spanska?

SKULLE DU KUNNA HA SILIKONBRÖST? Näe, kunnaskulle jag ju rent praktiskt men jag skulle nog inte vilja ha några?bara ivägen ;)

HUR MÅNGA HÅL HAR DU I ÖRONEN? 5 st men använder bara 3.

VEM PRATADE DU MED SENAST? Mange

VAD PRATADE NI OM? Han undrade vad jag satt å skrev? detta ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

DU... du blev faktiskt fotad ida ;)

2007-05-08 @ 20:41:13
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback