Sudden urge for shoes :(

Åhh, jag skulle inte börjat kolla på skor! Har ju förälskat mig i ett par Nike-sneakers på Trampolin....men min ekonomi säger NO WAY JOSÉ! Framförallt när man har så mkt annat som borde köpas till lyan, då får sånna lyxigheter som vårskor och klippning skjutas till framtida inkomster....eller iaf till veckan innan löning....

Gårdagen var lugn...åt pizza och hade skittråkigt så jag gick å la mig halv elva typ. Läste lite i Predikanten av Läckberg...har ju läst böckerna i oordning, men det verkar funka rätt ok iaf....

Idag ska sambon jobba hemifrån, så jag ska tvinga honom att jobba lite här hemma oxå. Assistera mig med borrmaskinen i klarspråk. Å så har han lovat att vi ska kolla gardiner idag...hoho.... jag kan vara en sån martyr ibland att jag nästan skäms över mig själv ; ) Eller är det kanske detta som kallas kvinnlig list bara? Har iaf kommit på att jag "måste" ha hittat gardiner till i helgen för de "måste garanterat sys upp å då MÅSTE jag göra det hemma hos mamma juh!" Det säger väl sig självt?? En självklarhet.... Men jag gissar att jag kommer att få åka ensam...nån som sätter emot? Lågoddsare....
Nix... ska man våga ta en promenix idag oxå? Vad säger fossarna om det tro? Aouch...tar en snabbis...

Här är iaf mina små älsklingar som jag drömmer våta drömmar om:  

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback