Tredje gången gillt...

Många inlägg idag... jag KAN vara väldigt produktiv, men med fel saker!

Hittade en lista, å list-freak som man är så kan man ju inte låta bli! ; )


1. Gjorde du något 2006 som du aldrig gjort förut? Oj, jag vet inte?.vad skulle det vara? Åkte till Grekland?

 

2. Största misstaget i ditt liv? En viss herre som inte ens är värd att nämnas vid namn. Ni som känner mig vet vem jag menar : (

3. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har väl alla varit? Men inte något ?allvarligare? än en infektion i livmodern som gjorde sjuuukt ont!

4. Bästa klädköpet just nu? Oj, mina nya snygga BB-trosor. Eller min vita topp som jag köpte på HM sketabilligt.

 

5. Vad spenderar du mest pengar på? Den här månaden: inredningsprylar. Andra månader: Troligtvis hyra eller mat.

 

6. Vad gör dig riktigt glad? Spontana påhitt. Att umgås med nära och kära.

 

7. Finns det något som du ångrar att du aldrig gjort? Ibland kan jag ångra att man inte hittade på saker som att vara Au Pair INNAN man träffade mannen med stort M.

8. Vad önskar du att du aldrig skulle ha gjort? Träffat herren utan namn där ovanför. Annars, ingen större ångest.

9. Hur spenderade du julen? Som jag spenderat den alla andra mina jular. Först lite hemma, sen lite hos mormor å morfar å sen hemma hos mams å paps hela kvällen. En liten avstickare till Manges familj hanns också med, tror jag?

10: Vill du skaffa barn? Jadå, såsmåningom så?.

11. Vad äter du helst? Det jag kommer på spontant nu är grillat med god potatis å melonsallad a la Linda : )

12: Vart handlar du helst mat? När vi bodde i Lund handlade vi ALLTID på AG:s men här i Hbg blir det Ica Nära alldeles intill eller Maxi.

13: Vart handlar du helst kläder? MQ, Gina Tricot, HM

14: Hur mycket lägger du på kläder varje månad? Väldigt olika. Ibland inget alls å ibland tusentals kronor.

15. Bästa boken du läste i år? Har mest bara läst Läckberg i år? tar sån tid för jag hinner bara läsa 5-6 sidor per kväll innan jag somnar i boken ;)

16 Finns det något du alltid önskat dig? När jag var mindre ville jag sååå gärna ha en lillasyster. Fick en bror? När jag insåg att det loppet var kört tjatade jag ihjäl mig om en katt. Tvingade på mig en Napoleon. (Såg att Paris Hiltons katt heter likadant?kräk!) Men vad har jag mer önskat mig?? Jag vet faktiskt inte?

17. Favorit film? Jättesvårt, men jag älskar ju filmer i stil med Gladiator och Braveheart.

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2006? Minns inte, så jag gjorde nog inte nåt särskilt. Manges farmor begravdes i samma veva där så det var inte så muntert.

19. Hur skulle du beskriva din klädstil? Blandat men bekvämt

20. Vad får dig att känna lugn? Kontroll och kärlek

21. Vilken kändisstil gillar du bäst just nu? Ja inte är det Britney Spears iaf! Jag är ju lite allmänt ?kär? i Jared Leto just nu? så det får väl bli han då? Sienna Miller är ju en rätt tjusig brutta också.

22. Vilken klänning på röda mattan har fallit dig i smaken mest? Oj, jag är ju inte mkt till mode-freak direkt. Men jag har för mig jag gillade en som Jennifer Lopez hade på sig. Nån vit historia med lite guld på?

23: Flygplan eller färja? Flygplan för det kan betyda att man åker liiite längre bort!

24: Favorit parfym? Kör stenhårt med Hugo Boss Woman eller DKNY Be delicious

25: Smink eller naturell? Smink som ser naturligt ut...


26: Tv program? Desperate Housewives, Criminal Minds?.har FAKTISKT lyckats hålla mig borta från program såsom Lost, Grey´s, Prison Break osv?

27: Hund eller Katt? Hellre katt. Men jag har för dålig hundvana för att helt rata hunden.


28: Favorit godis? Jättesvårt, men jag gillar Tutti Frutti tablettask

29: Klackar eller flats? Flats helt klart? känner mig utklädd om jag har klackar

30: Mobil eller ingen mobil?
To be or not to be?! Beror helt på vad jag gör/är. Ibland vill man bara inte bli nådd.


Åhh....skärpning! hehe


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade väl tänkt slutet på oktober, början på november...bäst att vara ute i tid o kolla upp! :) Har du varit på någon av ställena ?

2007-06-01 @ 21:31:32
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Sara

Håll dig inte borta från Grey's! Jag lovar att det är ett av de bästa program som nånsing har gjorts! :) Eller så är det bara jag som är beroende... :)

2007-06-02 @ 08:38:42
URL: http://mummeldjuret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback