Vad är det roliga?

Sånt rabalder om att nåt tv-underhållningsprogram sprutat vatten på Carola och Herr Statsminister... Ursäkta mig, men vafan är det roliga i det hela? Hur barnsligt får underhållning egentligen bli? Jösses....

Varit på jobbet å kopierat sommarschemat...åh vad jag älskar att jag (som vanligt) får jobba hela midsommarhelgen.

Ska på spinning vid 16.30, sen ska det bastas minsann! ; )

Känner mig loj i hela kroppen idag...seg som en 80-åring! Hur ska det då gå med spinning?? Å ett medelpass dessutom...jobbar to å söndagens baspass är inställt... men jaja, får anpassa passet efter min nivå helt enkelt.

Mange är iväg med jobbet ikväll...så jag får väl kanske ställa upp som chaufför?!

Hjälp, vad jag är omotiverad till ALLT just nu...vill gå ut i solen men vågar inte riktigt med mitt klieri...orkar inte dra med mig solstol eller filt ut heller....har ju ett kärt träd som skymmer solen från vår balkong...tror ni de misstänker mig om jag går å sågar ner det inatt? jotack...

Big suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback