Väntar....

Ojdå, idag kände jag att en storstädning kom före skolan faktiskt... Nu är här så rent å fint! Skulle nästan kunna bjuda hit kungen...
Kusin Jonella har fått en flicka! : ) Sitter spänt å väntar på att tösen ska komma upp på webbisar men de verkar sega där numera : ( Är ju nyfniken!

Igår var jag iaf i skolan... Ny kurs, Religion, magi och social kontroll... Hon som håller kursen såg ut som "jag-vet-inte-vad?" men vicken entusiasm! Raka motsatsen till tråkan i Galenskapen... Ser fram emot kursen...
Skulle ju ha åkt till Lödde å shoppat med Jenny, men båda hennes stackars kids har fått vattkoppor! Brrr....
Så jag å Sofia traskade runt å shoppade lite i Lund. Hittade nya vårskor...å vad köpte jag mer? Hmm...fikade lite å strosade till tåget. Var i Hbg vid 17snåret. Gick å skulle leta lite här i stan efter present till Wilma (vilket vid sidan av mina vårskor, var dagens projekt) men kom hem med en tröja till mig själv, leggings och en hårklämma...ooops!
Kom hem å hittar avi till mina postorderklänningar innanför dörren....springer (nja, snarare går ganska fort) mina tio meter in på Ica å hämtar bums! Jag börjar förstå varför jag typ inte äger några klänningar....men jag vänjer mig kanske... tror jag ska sy upp den ena lite...tyckte den var lite för lång...
Åt himmelsk thaimat från Thai Corner.... vitlöksmarinerad oxfilé med wokade grönsaker....yummi!
Slappade hela kvällen sen....skönt...

Ätit lite sallad....gör jag i stort sett alltid när jag äter lunch själv har jag kommit på.... varierad kost?! pyttsan....
Duschat precis å ska väl gå ut med lite skräp som jag samlat ihop...blir så trött på att ha sånt liggande, även om jag bett Mange gå ut med det, men i vilket århundrade det sker vet man ju aldrig...
Förhoppningsvis kommer han inte hem alltför sent idag så att vi kommer "hem" i kristlig tid ikväll å inte behöver köra imorrn bitti.
Borde plugga.... hemtentan kommer allt närmare men än har jag inte panik i kroppen så jag skjuter på det in i den period då hjärnan och kroppen går sönder av ångest. Ska vänta en stund till å sen sätta mig i solen på balkongen...springa över å köpa lite nötter å go frukt oxå så jag har lite belöning....annars är det svårmotiverat!

Här är mina nya pjucks....å så lite smakprov på mina skrynkliga gardiner... de orange-lila har faktiskt min kära karl valt! De bor i v-rummet... de vita i köket å de lilamönstrade i sovrummet... salig blandning!!!




Å så lite irriterande saker: Torra ben/fötter med skoskav och sladdlådan i v-rummet...som växer å växer!!??


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Känner igen det där med att köpa grejer till sig själv när man egentligen är ute efter present till någon annan idag. Fick tvinga mig själv att inte stanna i Gbg och shoppa efter tentan idag. Skovskav är inte kul! Stackare :(

2007-05-04 @ 15:30:57
URL: http://mummeldjuret.blogspot.com
Postat av: Jenny

haha... du e väl bara för rolig =) Fina gardiner!! Vill komma å se hur ni fått d jue!! Väntar spänt på en inbjudan :P

2007-05-04 @ 20:22:48
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback