50% chans / 50% risk


Som alla förstått så är min motivation till att skriva examensarbete ungefär NOLL.
Idag fick jag dessutom reda på att min handledare blir......tadaaaaa.....my biggest fear ever! Av fyra möjliga handledare så fick jag den flummigaste och helt enkelt SÄMSTA nånsin.....
Jag har klagat enormt mkt på Malmö Högskolas Lärarutbildning och om jag säger att de få föreläsningar vi haft med min blivande handledar-tjomme är det sämsta jag har haft där?!!? Kanske sätter lite perspektiv...

Redovisningen idag gick ganska bra ändå....trodde det skulle ta max 20 min, det tog snarare 60! Så går det när man är tre pladdertackor ;)

Mange kommer med mat....det är hans matdag (=hämtmat)

Man blir faktiskt trött på hämtmat....det GÅR....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback