Friday Friday

Blir inte till å köra till Växjö ikväll...nån som blir förvånad? Näe, trodde inte det heller....Tydligen jättemkt dimma där uppåt, å jag som har stans sämsta mörkerseende skulle ju köra, njae...väntar man till imorrn så sitter jag jämte å sjunger vackert istället :)
Så då korkade jag upp en vinare för å underlätta plockandet å småstädandet.
Fredagsmys om jag får bestämma!



Myser i soffan med valnötter å rötjut! ;)

Ska väl handla lite gott å äta, nån god köttbit att äta med sagolik sallad å potatisgratäng tror jag, men först måste sambon komma hem å det borde han göra SNART!

Jag har inte städat idag...jag upprepar...jag HAR INTE STÄDAT IDAG, duktig va?!? haha

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha, jaoo bra Jessica :)
Ser ju inte helt fel ut med lite vin :P
Gör det bästa av helgen ;)
Kram

2007-11-16 @ 19:39:49
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Anna

Det e så det ska va på fredagar!!

2007-11-16 @ 21:50:50
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback