Hoppla, ska man nu trilla dit på det oxå?

Helluuuuu som Possan brukar säga....

Dagen har varit ganska bra faktiskt. Började bra med lite mysmorron då Mange å jag låg å kramades tills vi fick hasta oss iväg.
Gissa vem som var på vippen å missa bussen? Sprang som en gnu å kom precis på den, men var nära å få upp frullen på chaffisen ;) Kondis, vad är det?
Till Malmö å möte med handledaren inför uppsatsen, kändes rätt ok. De tyckte jag hade en väldigt intressant idé att skriva om, vilket ju kändes bra iom att jag inte varit hundra till det själv....
Sen hade jag lite muntlig redovisning som jag hade efter mig, så nu har jag inte den delen efter mig längre. Skönt! Bara en sak till å göra så jag blir KLAR!
Sen åkte jag hem, ÅT för jag var döhungrig. Äta lunch kvart över tre.....det blir rätt bra sug i magen då :(
Tog igen mig lite....å sen åkte jag å Liza ner till stan via jobbet. Fikade på Wayne´s....gissa vem som var där på dejt? Jo...."friskisdejtarn"....så vi satte oss precis bakom (fanns faktiskt inga andra bord!) å tjyvlyssnade lite ;)
Sen bar det av till Idrottens hus....handboll mellan OV och Lindesberg....Liza å jag höll på olika lag märkte vi....å hennes vann :( Men GUD va kul det var med match!!!

Hemma...soffmys....ätit en apelsin MUMMA, men jag måste nog ta en macka för å lugna magen som ju inte fått nån kvällis.

Imorrn är det jympadags, sen spreta...sen? Vetifan.... Gutt

Kommentarer
Postat av: Jessi

friskisdejtaren???? vavava? nu måååste du berätta. när ska du jympa imorrn?? hade ju vart lite komiskt om vi sprang på varandra... :)

2007-11-15 @ 17:02:34
Postat av: Sicka

Hehe, en kille som är spinledare har en förmåga att lägga ut krokar här å var...lite väl flirtig, så det blir pinsamt ;)
Läste att du skulle hit ja, när har du tänkt besöka ditt kära friskis?

2007-11-15 @ 18:33:32
Postat av: Lajza

nej det fanns faktiskt inga andra bord, eller? ;) haha det var nog min nyfikenhet som bestämmde sig för att där inte fanns några andra bord :) Japps men jag hade en mkt trevlig eftermiddag och kväll, tack för sällskapet, görs gärna om :)

2007-11-15 @ 20:55:19
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback