Hur funkar det?

Läste om en 51-årig man som blivit tagen på bar gärning...när han hade sex med en cykel???

Läste om en annan man som gift sig....med en hund....???

Ja se karlar...eller...?

Fredag å jag har precis tagit en mysfrulle idag oxå. Jag är ju inte mkt för frulle egentligen, men jag VET ju att jag behöver äta frulle. Blir ett monster framåt lunch annars. Å det sägs att man har svårare att gå ner i vikt om man hoppar över frullen....så ja...ett halvlamt försök återigen att tappa ett kilo eller två (läs tio)

Lutar åt att åka till Växjö ikväll. OM jag kör det vill säga....antingen det eller så får vi åka "tidigt" imorgon, men då känns det som om halva helgen gått redan.
Jag kan köra, såtillvida att det är plusgrader å fina vägar. Här är det för tillfället 5 grader varmt....men uppåt Småland, hur är det där? Vi får se....
Jag ska iaf ta itu med fredagsstädningen, ta en stund i solariet, måla om nagellack (om jag orkar å inte bara tar bort alltihopa), plocka ögonbrynen, packa lite smått å gott, skriva önskelista....alltså inte så jätteansträngande dag ;)

Lät nästan lite flickig va? hehe....sicket lurendrejeri

Kanske en mysmiddag på PM imorrnkväll? Svärmams går väl i taket om vi inte utnyttjar presentkortet snart...Mange undrade om vi inte skulle åka upp till Jönköpingsborna, men det blir ju ett jäkla körande känner jag :(

Är det stabilt av Ellos att skicka ut ett brev där det står "Grattis på födelsedagen" å inuti står det "du fyller snart år...jaddejaddeja" Upplysningsvis så fyllde jag för ganska exakt två månader sen....

Näe, en halv näve valnötter i strupen å sen ta tag i frulledisken....

Lite små-roande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback