Hyacint..I love, I love, I love

Tjohopp tjohej....shit, här är så kallt att det gör ont i fingrarna att skriva nästan.
När det blåser ute så är det storm inne i lyan oxå :( nästan så det fladdrar i filten när man ligger i soffan.

Tränat idag, var skoj... å hon körde hårt med armar å mage, vilket behövdes.
Sen bjöd Lajsan på lunch, tackar tackar :) Snorunge, hon hann före med sitt kort!
Strosade lite i affärer sen, köpte mig en billig top på Gina att träna i....
Gick hem oxå.... soligt men kaaaaaallt!

Hem å tog mig lite mellis, rensade ur kylen lite...skrev inköpslista å sen bar det ner å hämta upp hjärtat på jobbet. Ut till Maxi å handla, men vi KAN inte veckohandla.... det är nåt sjukt!
Ätit lite varma mackor å druckit julmust ikväll...var så hungriga när vi kom hem.
Invigt min hyacintvas oxå...köpte mig två vita å en blå hyacint...ska bli spännande å se om det blir några blommor på...men hyacint känns väl ganska svåra att misshandla? Men jag kan det mesta vad det gäller blommor :( mina jättefina å långa murgröne-rankor som var i balkonglådorna tvärdog i fönstret. De gillade väl kanske inte stormen?

Vad sägs om att vi ÄNTLIGEN lämnat in vår ansökan om Ica-kort ikväll? Det var bara i april jag skrev under den...men hey liksom!

Ska väl göra mig en kopp varm chokela tror jag.... å hämta en varmare filt. Såhär kan man ju inte gå runt å frysa?!?!

Beställt julkort idag...tycker jag du oxå ska göra!!!

Oj, jag skulle ju ringa mamma....inte pratat sen förra söndan.... ajdå, jaja...men en dag till gör väl varken av eller till? Hon vet ju vad jag pysslar med ändå? ;)
Jag ringer väl imorrn....

Hot choco å fiiiiiiiilt

Kommentarer
Postat av: Lajza

mm kul och träna, skönt och gå hem även om jag fick riva upp och ner på hela lägenheten för att jag skulle hinna, vilken dålig ursäkt ;) haha! Det andra var så lite så ;)
Ses på Onsdag! Kram

2007-11-27 @ 00:43:58
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback