Intalar mig det å då blir det sant...

Idag känner jag mig helt mör...vet inte vad det är riktigt.
Känt av en förkylning komma smygande, men har helt enkelt valt bort den. Intalar man sig att man inte är snuvig så är man inte det, sant?!?
Kanske bra å ta en halv vilodag idag då....Lajzan sa att jag inte fick träna idag utan ska vänta tills imorrn så vi kan träna ihop :) Ska ju iofs jobba tio timmar ikväll....så mkt vilande blir det väl inte :(

Gårdagen blev konstig. De två korta timmar jag jobbade var sååå jobbiga. De kändes lugnt som iaf åtta timmar, sååå sega trots att det var fullt upp hela tiden. Sen hem å drog upp kassarna med julsaker. Eller mja....kassar med julljusstakar iaf. Tänkte man skulle inventera lite nu när man helt plötsligt har fler fönster att pynta. Ska ta ett ryck å få upp dom först i helgen.
Mange kom hem sent.... pizza-torsdag....blev en Calzone å CC Zero. Mange tittade ilskt på mig när jag köpte sockerfri läsk...haha.... kollade teve å kvällen slutade med att vi somnade halv tio i soffan båda två. Gick å la mig strax innan ett å hade nemas problemas å somna igen.

Sömnig som attan idag... inte ens två stora koppar kaffe kan stilla mitt jäspande. (stavade först ordet med hj- men det såg helfånigt ut...inte så konstigt...haha)
Börjar jobba 14, som schemat ser ut så jobbar jag med Johan...men jag tror inte det stämmer? mitt schema här hemma är ju bara uppdaterat för mig...inte de andras pass.
Upptäckte igår att vi var två st som jobbade öppning nästa vecka, så jag gav faktiskt bort den dagen till Sofie. Det är ju den 6e å på kvällen där ska vi på konsert :) Ska bli kuuuuul....

Näe, lunch å sånt? vafan ska man äta nu då...?

Icka, jag vill ju se bebismagen!!!???

Ciao

Kommentarer
Postat av: Icka

Ska försöka få tummen ur i helgen och visa dig lite kort!

2007-11-30 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback