Jag blir lite arg...

Jävla plastikkirurgen.... vad är det för pucko egentligen?
Först menar han att han ruskat tupp å sen opererat på tjejen....men ursäkta, sperms rör sig inte från pattarna ner i maskineriet!
Näe, nu helt plötsligt så har de haft sex, helt ömsesidigt påhittat....jo men visst! Psycho...
Skulle hans personal dessutom ljuga när de säger att de misstänkt honom länge.
Jag blir så arg! Tror inte på ett ord han säger eller har sagt.
Sätt karln i en bur på Stortorget i Malmö så alla får gå å spotta på honom....

Vad är det som blir så fel med karlar som måste våldta kvinnor??? hiskeligt hemskt...

När man blir lite arg så måste man livas upp en smula... Jag blir iaf lyckelig av den!

Idag tvättar jag...å diskar som en tok, två maskiner snart men ändå är det disk kvar :(
Rengör ugnen, har putsat lite speglar.... så jag slipper storstäda imorron.
Då kommer A & T å kidsen....vetifasiken hur det ska gå till att hysa fyra extra personer i vår lilla lya. Den är liksom knappt anpassningsbar för 3-4....å nu ska vi vara 6 pers! Jaja, tur det bara är en natt...

När jag käkat lite, tvätten är klar, å jag packat en rygga till Mankan ska jag bege mig söderut till Lödde :) Träffa Jenny med familj...ska bli SÅÅ skoj! Till på köpet ska jag vara barnvakt en stund....hoppas det ska gå vägen, men med så goa kids ska det nog gå vägen! Me like them a lot...
Jenny är verkligen min bästa vän, sååå glad att jag har dig hjärtat!!
När ni köper hus nån gång så ska jag baskemig köpa grannhuset för nu bor vi så långt ifrån varann...;)

Näe, lite action kanske... sista tvätten ska torkas å min mage vill ha lunch!

Redan torsdag.... vart tar veckorna vägen?!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naoow, men va gullig du e då!! Tycker så mycke om dej... KLART att vi ska bo grannar sen, fy fasen va kul d vatt ;)LÖöööv YA!!!!

2007-11-08 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback