Jag vill inte gå ut :(

Usch vad det blåser.... storm ute ju!
Hade tänkt sola när jag städat klart (vilket jag gjort nu thank GOD!) men jag skippar det å hoppas på bättre väder imorron. Lådorna som SKA bort ur lyan innan Da Family kommer SKA Mange ta....bannemej! Jag går INTE ut....
Skulle ju förstås vilja springa in på Ica å skicka tillbaka gardinhelvetena å köpa mig lite Loka...näe, det får Mange göra det oxå!
Jag har helt glömt bort å äta lunch, så jag kokar mig lite makaroner nu som ska bli majoriteten av en sallad jag ska slänga ihop på två röda. Mycket sallad nu märker jag.....det är fullt välkommet säger mina allt svällande love-handles.
Precis när jag huttat i makaronerna så kommer jag på att jag hellre velat ha nudlar...suck!
Att man alltid ska va så snabb i fingrar å hjärna när det egentligen inte behövs??

Jag vill oxå ha Benny Hill-signaturen som ringsignal! Men min mupptelefon har inga sånna flashiga finesser :(
Mange har erbjudit mig att jag FÅR hans avlagda när han får en tfn av jobbet...jag har hittills varit väldigt tvär till idén men nu vetikatten om inte kärringen tänkt om!

My å jag verkligen ringer om varann....hela tiden....

Ringt till spretan idag.... ska dit på onsdag. Hörde mig för angående cellprov, eftersom jag blivit kallad dit men de tyckte inte jag skulle gå eftersom jag var där i höstas i Lund å tog ett. Jag trodde man gick varannat år, men tydligen räcker det var tredje. Jag har ju för 17 varit där varannat?
Slog mig att det kanske var för jag hade cellförändringar första gången jag testade? Kanske man skulle ha nämnt? Jäjä, jag gör det på onsdag isåfall.... Det är ju en ganska billig test för att få reda på att man mår finfint i maskineriet i vilket fall....

Oj, nu har nog min pasta kokat i 20 minuter.... icke så al dente med andra ord....kanske pasta-gröt om jag inte hasta' (pasta - hasta.....)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback