Kall om snoken...

Fryser om näsa å fötter.... å det varmaste stället i lyan är badrummet, men där kan ju ju inte gärna sitta/stå hela dagen. Har ändå skruvat lite på elementen, men det sipprar in massa kalluft genom fönsterna...fladdrar så härligt i gardinerna.
Hade hoppats på att det var de nya gardinerna som kommit med posten idag, låg en fin posten-avi på hallgolvet, men icke.... det var några tradiga böcker Mange beställt.
Ska nog äta tacos ikväll...så smarrigt! Var riktigt längesen.... Jag gillar dock inte de hårda skalen så mkt, lyckas alltid skära mig i tandköttet när jag äter det! Så jag håller mig hellre till Tortillas :)



Imorrn är det redovisning i skolan...har precis läst arbetet för första gången (bättre sent än aldrig) å jag tycker det är rätt kasst å ointressant.... Tror det är fler än jag som är less på skolan nu....

Usch nu hör jag den enerverande Simpsons-låten...dags å byta tevekanal PRONTO! Jag gillar verkligen inte simpsons... :(


Glömde helt bort att jag kollade på That 70's show....jaja...

Vad önskar ni er i julklapp?? Sjukligt nog kan jag inte komma på en endaste sak! skrämmande, börjar jag bli vuxen?

Sa jag förresten att Ängelholm ringde idag? å att jag sov.....hey, grattis dumhuvve...pliiiiiiiis ring igen!

Dags å börja choppa gurka å annat smaskens!

Aaaarrrrrrrrrrrrrrrribba!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har önskat oss en soda streamer... Vi dricker ju så mycke kolsyrat vatten!!

2007-11-06 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback