Knakelibrak...


Min rygg låter ungefär som när någon knäcker i sina knogar, så fort jag reser mig så knäcker det nerifrån å upp :( Jätteobehagligt!
Jag kan inte riktigt fatta att jag lyckades jobba hela sommaren med samma jobb som nu gör att jag får skitont i fötter å rygg?!? Känner mig som en 80-åring :(

Har gått bra att jobba i helgen, jobbat med CB. I lördags limmade han mina tår! Inga större fadäser på jobbet. Haglade i huvvet på en när man tvingades ut, vilket vi inte gjorde så ofta.

Nån jävla sifoundersökning som ringer 200 signaler å väcker en på morron idag. Efter 190 signaler så trär jag täcket om mig å ska rusa ut i köket å bli arg på den som ringer men precis då jag har ett steg kvar till telefonen så tystnar den..... helt yr av min tjurrusning! Så typiskt att det bara finns ett tfn-jack i hela lgh å det är bredvid köksfönstret....kan ju inte gärna ränna upp där i mässingen å svara när man har hela gatan som åskådare.
De ringde igen en halvtimme senare, men de har sån där autouppringning så när jag väl svara var det typ ingen där.... jag som ville vara lite arg!
Men tro mig...jag blev arg iaf....haha....kollade mitt saldo på banken å ser att jag fått in 115 kronor i fredags i lön. What?? Ersättningen för mina 34 mil skulle komma in men inte ens Statoil kan väl vara så snåla att man får 4 spänn milen?! Får ringa chefen å höra vad fan som hänt. Så typiskt att det ska strula när man är i SÅÅ stort behov av varenda öre. Jag HATAR att behöva vrida å vända på varenda krona man har..... mår fan dåligt av å va pank :(

Jaja....får väl sitta å va lite duktig med skolarbete idag. Spyr på skiten i verkligheten....

Idag mår jag lite bättre, men gårdagen var verkligen tuff.... det blev lite mkt för mig där ett tag, massa känslor som bubblade upp å ställde till det i min brydda hjärna. Med all rätt...
Hjärnan går fortfarande på högvarv, men jag försöker manipulera den å tänka på annat....

Hungrig...lunch å sen lite flitens lampa


Kommentarer
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-12 @ 12:28:06
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: fiorella

eller hur :) Han är supersöt . hihi

2007-11-12 @ 23:01:09
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback