Mamma-Prutt-köttbullar


Har ramlat över tvåan, där Emma Hamberg (?) håller nån föreläsning. Pratar just nu om att "äta bajs" såsom Mamma Scans köttbullar. För vad luktar det när man öppnar ett paket Mamma Scan...JO....BAJS! Hur fan tror man att det ska lukta när det då gått vägen genom magen?!?!
I min familj kallas de fis-köttbullar.... å jag avskyr dom som pesten!

Haft en bra helg....de går ju alldeles för fort bara :(

Måndag idag å jag är lat... eftersom jag städ-vägrade i fredags så har jag ju egentligen lite å stå i idag. Men jag vill inte idag heller. Har tvättat två maskiner tvätt.... så nu har man iaf trolls.
Ska väl kanske rensa lite i köket, som vi lämnade vind för våg i lördags med hela fredagkvällens disk... har kört en proppad maskin disk, men jag HATAR det som inte går in där...som plåtar å skit.

Hur i helvete ska jag få råd med julklappar?!?!?

Jag kan inte hjälpa det, men är inte han i Fab5 å Edie i DH lite lika??

Inte helt olika va?

Ser plastigare ut än hela Legoland?!? Urk...




Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... Fisköttbullar har vi IBLAND till lunch här :P Nja, lite lika då ;)

2007-11-19 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback