Muuuuminmamman...

Goddagens!

Måndag igen å en ny vecka i flitens tecken?
Haft en bra helg, lördagen blev ganska lugn ändå. Vi struntade i att tura på förmiddagen å väntade tills päronen med vänner kom tillbaka till hotellet.
Vi spatserade ner på stan å mötte dom på hotellet, tog tåget till Lund vid 14snåret å hann med att ta en öl innan föreställningen som inte alls spelades där vi trodde utan vid Folkets Hus! Tur man inte var ute i sista stund....
Föreställningen var rolig, men alla var överens om att vi tyckte den var kort. Jag hade gillat om de hade haft lite högre volym på sina mikrofoner för de fortsatte att prata när folk skrattade så man missade ganska mkt.
Jag fick karaktären Tove Jansson, alltså "muminmamman" men jag var inte delaktig i showen nå vidare. Vi satt ganska bra, längst fram uppe på balkongen å i mitten.
Sen skynda vi tillbaka till centralen å hann med en snigeltåg hem. Väl hemma softade vi en stund på hotellrummen innan vi gick bort till Telegrafen för lite middag. Goooood mat!
Hamnade på Harrys å drack Irish Coffee sen. Taxi hem redan vid 23 då vi var ganska sletna allihopa, kanske jag å Mange mer än de "gamle" som varit uppe å igång sen sex på morron.

Sov ganska länge....fick besök av de andra innan de for hem. Sen slappa jag i soffan en stund, åt lasagne från Marconi (ååhhh sicken gom-orgasm!) å sen slappa lite till innan det var dags å jobba vid 18. Var segt å jobba, men det gick smärtfritt...

Nu ska jag strax promenera ner till stan i solen :) Ner till Friskis för ett medelpass...å som jag anade så är även Lajsan där å ska träna, alltid lite roligare med sällis! ;)

Sen....examensarbete...urk...

Men nu, lite fart på benen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback