Nämen...?

Åh, jag kan bli så irriterad ibland när jag börjar grubbla över en sak men sen inte kan hitta svaret på det....
Just nu irriterar det mej att man gått runt å sett V75 heeeela tiden (bor ju trots allt granne med spelbutiken!) men har inte en aning om varför det heter V75??!! Nån som kan hjälpa mig? Det kan jag grubbla ihjäl mig över annars.... V?  75? jaja... till å med kollat wikipedia..

Jaja...sitter men dagens första kopp kaffe. Skrämde upp mig själv tidigt idag för å va å träna vid tio. Passet leddes av Dick Harrisson on acid typ....haha... skratta en hel del.
Ska jobba två (TVÅ) timmar idag...mellan 14-16 så chefen kan få gjort det hon ska så hon kan ta semester...hmgrfh
Gick bra å jobba igår, men som vanligt så går sista timmen i rasande fart!

Ska fortsätta sortera tvätten nu så jag kan äta lunch sen.... börjar kurra i magen som fick en torr jäkla macka i all hast i morse.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Icka

Man spelar på vinnaren i 5-7 lopp för att få vinst. På onsdagar heter det v65 och då är det 6 lopp. Sen går det v5 och då ska man ha rätt i alla 5 lopp!

2007-11-29 @ 22:00:53
Postat av: Sicka

Så V står för Vinnare då eller? :S

2007-11-30 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback