När en dag vänds uppåner

Idag var jag riktigt taggad att ta tag i examensarbetet... jag skrev igår upp en 2do-lista för att underlätta, men vad händer? JOOO, det ringer i telefonen... å guess what? Idag av alla dagar vill de att jag ska jobba. Först 11-14, sen 11-16, men nu verkar det som om det blir 14-24.15.... heeeela jävla dagen :(
Jag som tänkte att "yes, idag ska jag tvätta å ta det piano med bara pluggande å INGEN träning för jag känner mig sleten" F*ck you Svensson.....
Likadant blir det på fredag....14-24.15 då oxå, men sen ska jag va ledig å ha det gott lö-sö.
Jag klagar iofs inte, jag behöver ju verkligen pengarna! Men.... bara för man tänkt göra lite annat.... först så var det ju sagt 11 å då hade jag fått hafsa upp blöt tvätt i badrummet typ :(
Försöker få tag på chiefen så hon vet vad som händer...men där är upptaget såklart.

Byta i maskinerna å sen frulle..... jobbarskjortan är ju såklart i tvätten å måste hinna torka!

Mange ska ju på julbord på Wallmans ikväll, så han är ändå inte hemma å klagar på att han är ensam ;)

Tvätt, frulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback