Neeeeeeeeeeeej, det är inte sant!

Senilsnören hitåt?!?!?!?!

Det är fan inte sant, återigen låser jag in nyckeln till tvättstugan i...ja...precis...tvättstugan.
Heeeelvete.... å jag ska ju alltid envisas med å tvätta på morron. Fick lägga svansen mellan bena å plinga på hos damen mittemot....som öppnar yrvaket i bara morronrock. Aj... jag vänta ändå till kvart över nio! Men jag har ju tur ändå att nån är hemma här, det är ju inte säkert folk är hemma så dags....
Hon skratta lite åt mig å sa att jag minsann får hitta på ett bra system med nyckeln....Jag får väl antingen köpa sånna dära som man mecklar upp dörrar med på film, göra inbrott typ....jag antar att man inte kan använda visa-kortet i vår dörr....ELLER helt enkelt ringa hbg-hem å tvinga till sig rätten att kopiera upp ett gäng extranycklar....det är dömt å misslyckas för mig! Eller så får jag sätta en gummisnodd runt nyckeln å ha den runt handleden varje gång jag tvättar....en hel jävla halvdag :(
Det bästa vore ju om man gjorde om tvättsystemet helt å hållet....ja tack...som i lund....

Åhh, jag tror jag har damp för jag blir skogstokig när saker å ting inte blir alls som jag tänkt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback