Nu kommer det kiss!

Haha, ni har väl inte missat reklamen på teve? "Överraskad över priset, överraskad över priset"
Helsjuk reklam?? Varför ska hunden springa å kissa....? jaja....

Idag var jag uppe ganska tidigt, åt frulle å drack kaffe. Mysigt!
Tog bussen ner till stan (svinkallt ute å bilen var igenfrostad) å mötte upp Liza på Friskis. Så idag rök jympa-oskulden för flickan här...haha.... å på Friskis Hbg:s 25årsdag oxå.
Passet var roligt, lite smårörigt för vi var försökspersoner för ett inspirationspass...vi = Liza, jag och massa pensionärer ;) Så jäkla söta tantor å gubbar!
Hade inte gjort så mkt om man blivit lite mer svettig å flåsig...så man kanske ska testa ett medelpass :)
Skitbra tid å träna var det iaf, en sväng om spretan å bibblan å sen hem å äta lunch. Perfa!
Tänkte kolla på en film i soffan här, men x-boxen har hakat upp sig...såklart...jag SKA bara inte kolla på film på egen hand, det är ju uppenbart!

Var är min sambo, jag vill ha mat ju! Torsdag = köpematsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback