Ojdå....Svensson då....

Jag skulle visst ringa CB ikväll....ajdå...glömde
Ikväll har jag ätit sketago mat, kycklinggryta med mango ;) Sen traskade jag å My iväg å solade, behövde lite värme å färg i fejjan. Å imorrn efter lunch nån gång ska vi ner å gymma....my God! Jo, ni läste rätt...jag ska gymma! Värsta broilern som man är kan behöva röra på mig igen.
Kollat lite fotbollsgala, pratat lite i tfn....lite tjöt på msn å nu är det ju snart läggdags.

Jag har verkligen inte gjort ett jävla skit idag.... bara suttit på ändan å tyckt synd om mig själv....

Liza ringde å bjöd med mig på handboll på onsdagkväll :) Najs....

Näe läggdags! Nu ska jag å Stieg gå å lägga oss å mysa till det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback