Pisse-pass

Bara för att man självmant masar sig iväg till Friskis så hamnar man på sämsta möjliga pass! :(
Tanten var så ostrukturerad.... påbörjade nåt man gjorde typ 2 ggr innan man var tvungen att byta eller att låten var slut. Me NOO like.... Däremot diggade jag den gamla tantan med knallrött läppstift, pannband, svartfärgat hår som sprallade loss i nån salsa-hysteri när en sån låt spelades.... det var lite roligt att se henne. Ledaren var skittråkig... bläe, men nu vet jag ju det iaf.

Träffada Liza utanför, vi bestämde att imorrn blir det lunch-träning å sen en lunch på stan. Låter najs!! :)
Ätit drumsticks, basmatiris, grillad paprika å en ananas/mango/avocado/tomat/rödlök-salsa av nåt slag... var rätt gott, men nu mår jag verkligen illa. Vet inte vad det kan bero på, men troligen var det nåt i maten....

Fått lite extra jobbpass i nov/dec....väldigt välbehövligt! Glömde ringa chiefen idag å fråga om hon ringt lönekontoret för å reda ut min körersättning.... ajdå....får ringa imorrn! Det är ju skillnad på 115 å det nästan tiodubbla!

Näe... ska kanske klä på mig? precis duschat.... ikväll blir det nog varm chokela...om illamåendet lägger sig det vill säga.
Kanske bara en rap som satt sig på tvären ;)

yiiiiiiieeeehaaaaa

image348

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback