Ringrostig de luxe....

Hoppla ja.... idag var det fredag å fröken Svensson skulle jobba. What??!! tänkte min kropp när den tvingades masas upp vid sju.....yuck! Å jobba sen? kändes som en evighet sen jag jobbat ett dagpass.
8-16, segt pass men som faktiskt gått helt smärtfritt.... bittra gubbar räknas inte längre, de har jag lärt mig att ignorera. Däremot gillar jag kunder som tror att de får saker av MIG personligen å inte av Statoil.... Vi har erbjudanden nu att om man köper en viss tvätt så får man 2x1,5 l CocaCola och en ljudbok med Guillou. En kund blev så till sig av denna generositet att han kom tillbaka in i butiken å gav mig å chefen varsin cd-skiva tillbaka. Gissar att han jobbar med sånt å hade å gav till sina kunder. Nån musikskiva med div blandad musik....snål-Sicka tackar å tar emot! ;)

Vi hade ju frågat My å Patte om de skulle med på bio ikväll, ja sa Patrick i söndags.... nja sa My i tisdags, för då helt plötsligt så hade de bestämt med ett annat par men att vi gärna fick följa med dom....jaha... de hade iofs inte bestämt vicken film de skulle se, men OM jag å Mange skulle gå så ville vi ju se American Gangster. Det är en film vi velat se på bio för det känns som en biofilm, snarare än "hemma-i-soffan-i-2,5timme-å-Sicka-somnar-bums". Men nu visar det sig att de SKA se AG men att det andra paret redan bokat platser....å då kände vi att njae, då ser vi den en annan gång istället.
My å jag tog en promenix igår å solade å tjöta lite...men då sas ingenting om några bokade biljetter för då visste hon inte ens vad de skulle se....Känns lite som ett dåligt försök att inte vilja gå med oss utan hellre med de andra? Eller är jag bara fånig?
Men är det inte lite märkligt att man nästan bestämmer en sak å så blir det på ett helt annat sätt??
Nu har iaf vi bjudit till lite....

Lite dåligt samvete att jag inte tränat.... både bra å dåligt....

Ikväll blir vi alltså hemma....hämtar nog hem nåt gott, finns inte mkt å hurra för här hemma å jag orkar verkligen inte handla nåt.

Imorrn är det ÄNTLIGEN dags å se Femhundra i Lund :) Ska bli sååå skoj! Så svärisarna å deras bästa vänner kommer ner under förmiddan, blir å tura lite....sen är det föreställning redan 15.30 så vi tar tåget till Lund. Sen på kvällen har vi bokat bord på Telegrafen. Såååå god mat :)
Ska bli kalasroligt verkligen....jag behöver skratta! Eller iofs, jag gör det massvis varje dag....framförallt idag, men jag behöver skratta åt DOM ;)

Näe, vila lite i soffan till Mange kommer hem.....sen blir det dusch å wejki-pejki-fröken.

Ha en alldeles alldeles underbar fredagkväll (å helg om jag blir kass på å uppdatera!)


image349



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback