Säg inget till Magnus...

...men jag gjorde en ganska bra deal i vår barbapapa-spar"gris"....
Är på väg till solariet då jag märker att jag inte har några kontanter...jo jag hade en Selma
Bytte fyra pengar mot två....(fyra enkronor mot två guldtior....) men jag kanske kan lägga i min trisslott i utbyte? Det är faktiskt 50 riksdaler i vinst där.... å vem gör en bra deal då?

Jag säger att jag lägger i pengar i "spargrisen"....men om sanningen ska fram så har jag kanske lagt en tiondel av allt Mange lägger. Jag växlar mest bara.... ;)

När jag blir rik ska jag gottgöra min kära sambo

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... Ja ska skvallra :P

2007-11-16 @ 12:39:40
Postat av: Sicka

Ja det vet jag att du gör :P

2007-11-16 @ 12:54:23
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback