Söndag and I feel fine!

Vilken paradox....jag som hatar söndagar!
Däremot hade det ju inte skadat att hitta på nåt skoj idag...nu när man är ledig å allt!

I fredags så träffade jag Fia :) Fikade på Wayne's å strosade lite på stan. Müche trevligt. Köpte mig en kofta för Manges presentkort...hehe...å så två nagellack å lite hårsnoddar....
Sen åkte jag hem å städade lite... väntade hem "han-som-bara-skulle-jobba-halvdag-men-kom-hem-klockan-18-iaf". Blev en myskväll med trerätters, Idol, Criminal Minds å sen en film :) Båda vakna! Helt amazing.....
Sam var kass i Idol, men Mattias skulle åkt ut för han var skandalöst dålig! Två veckor i rad har Sam valt två av mina absoluta favoritlåtar....dessvärre....
Marie var bäst tätt följd av Daniel.... men ingen av dom hade ju nån vidare låt... HALLÅ, så mycket underbara kärlekslåtar det finns!

Lördag....gick mest hemma.....väntade till 15 då jag skulle jobba. Chiefen, David å Marie var utklädda....jag å Liza som skulle jobba vägrade vänligt men bestämt klä ut oss (eller snarare skämma ut oss?)
Gick jättebra å jobba, satt utanför Lizas i nån timma efter jobbet å snackade skit....sketanajs! Var sååå längesen vi sågs nu när de av nån anledning splittat våra jobbhelger helt. =(

Sov länge idag...gick upp först vid 11! Skönt.... har lite å styra med, ska bland annat se Lilja 4 ever klart.....filmjäveln jag hyrde gick ju inte att se för den var sönderrepad! Så jag ska ha pengarna tillbaka...sådeså.... Bara för man gör sig till å faktiskt hyr en film! Jag hade dock väldigt mkt tålamod med filmen....den hackade ju sig fram å tillbaka hela tiden så man fick vara med å spola fram å tillbaka för å få rätt på den....så de 50 min jag såg tog 2,5 timme!!! Sen blev jag vansinnig å tjurade en smula....

Ni ska ju inte tro att jag blev ledig över jul.... :( bummer...

Näe... nu börjar solen gå ner.... å det blev helt plötsligt mörkt här i vardagsrummet. Tända lite ljus å mysa ner sig med filt :)




Kommentarer
Postat av: Lajza

haha ja du har helt rätt i det du säger :) alltid trevligt att tjöta lite med dig ;)

2007-11-05 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback