Spritter i kroppen...

Vad jag gillar att träna på förmiddag/lunch har jag märkt.... idag blev jag alldeles sprittig i benen iom att de inte har några bra tidiga pass på tisdagar. Var tvungen å gå en sväng i det fina vädret :) 2 grader å strålande sol! Lovely :) Ibland är det allt bra gott å leva!
Dagen har hittills bestått av:
Sov ganska länge....ooops, behöver komma tillbaka i vanlig rytm igen. Tidigare i säng å tidigare opp på morron.
Frulle, mys i soffan.
Läst inför examensarbetet (annars får jag inte träna ikväll har jag sagt mig själv!) hehe, får se om det funkar!
Gått en sväng, ramlade in i solariet en kvart oxå....
Lagat mig lunch, nyttig sallad :) bestående av: isbergssallad, purjolök, fullkornspasta, blomkål, morot, gurka, körsbärstomater, massa avokado, pinjenötter, riven parmesan å vinägrett. Mumma!!!!! Isvatten med citron till det... jag skulle nog kunna leva på sallad. (Tyvärr gör jag ju inte det å det syns ju...hihi)

I eftermiddag ska jag fortsätta med fiffel med examensarbetet.... annars blir det ingen träning. Vet inte om man kanske ska variera å ta ett spinpass? var ett tag sen nu....vi får se, jag kanske fastnar i nåt annat. Gillar inte å gå i mörkret....buss är uteslutet å jag vill inte ta bilen. Kanske kan matcha det så Mange å jag går hem ihop....vi får se, vi får se...

Jag tycker att Vincent är ganska söt...  
image351
Eller?
Diggar hans senaste låt oxå....får väl se om hans album är nåt å ha kanske....

Lillebror jag är ledsen, jag har gett Kjellvander en chans...men det låter lite mkt country för mig :S

Nähä, sätta i mig resten av salladen å sen vara lite flitig....

Det är förresten ingen som vill skona mig från mina "bad-hairday-every-day-dagar"????
Sponsring tas mer än gärna emot...haha...

Uglyhairgirl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback