Storleken har visst betydelse....

Goddagens....

Helvete vad tiden har en tendens av att springa iväg numera! (Kan till viss del bero på att jag sover till nio?)
Klockan är redan över tre!

Idag har jag bara varit hemma...skönt.... fått post : ) Så nu är badrummet lite tillfixat....ser iaf lite bättre ut än innan...tycker JAG och det är ju min åsikt som räknas.


Före:
Hemska blommor....preeeciiiis som i köket....urk!


Efter:
Det man kanske saknar mest från lyan i Lund är det lite rymligare badrummet...å badkaret....
Såhär fick det bli....mkt färg dessvärre...hade hellre velat ha det helt vitt...men tjommen som bodde här innan hade noll taste...


Apropå det...så är renoveringsgalningarna ( a k a mina päron) igång där hemma igen....Så nu har jag ingenstans å bo längre där hemma....å skitungen till lillebror har fått ett monsterstort rum....vi får väl sova skavfötter framöver!
Apropå mamma...hon känner mig alltför väl...tack för presenterna...de "värmde" ;)


Varit ute å gått en sväng....å när jag ändå var iväg så hyrde jag (jo ni läste rätt!) en film....Lilja 4-ever....helt ur studiesynpunkt faktiskt. Hade inte riktigt fått för mig å hyra den annars....

Märkte att en grannkärring från porten jämte gick ut å slängde sina sopor i den allmänna sopkorg som står utanför Ica, gav henne ett argt öga när vi möttes. Äcklig kärring, påtänd eller riktigt på lyset var hon å gick å spottade på marken....fiiiifan.... Så jävla långt har vi faktiskt inte till sophuset!
Bra sugen på att tuta ihop henne med min granne nästdörr....han är nog lite samma skrot o korn...å det vore toppen om de slog sig ihop i hennes lgh så jag slipper hans smällande i dörren i tid och otid.
Bara därför spelar jag Rammstein jättehögt när jag hör han är hemma ;)

Det är fan bara jag i världen som är normal å vettigt funtad....hehe

Apropå det så ska jag nog ta å göra mig en latte å plocka å fejja lite. Mange jobbar halvdag imorrn så då har jag bokat in honom resten av dagen....hehe



Ska fika med Fia imorron! Najs : )

Åh, apropå rubriken...this big bad boy fick stå för halva min lunch idag:



Vem har sagt att storleken inte har betydelse?

CIAO





Kommentarer
Postat av: Jenny

"Jag kysser bättre än ja lagar mat" Hm... tror ja inte på :P *Hånglar upp*

2007-11-01 @ 21:04:41
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback