Fröken pysselrumpa

Jag känner mig klåfingrig å piss-pysslig... men det bästa jag kunde komma på var å få bort de horribelt fula och övervuxna balkonglådorna.....iiiiieeee va mkt spindelnät å sniglar å skit det var i dom....ÖRK!
Har iaf pillat ur murgrönorna å ska se om de växer lika fint här inne i burspråket som är deras nya bostad.

Softlyssnar på music....dagens skivor är LeMarc och Kent.... good shit....

Nu är ÄNTLIGEN praktiken över! Å det med besked.... igår runt lunch började mitt huvud att explodera, helt sjukt ont i skallen å inte blev det någe bättre av å ha mina små kära sjuor sista lektionen....en fredag....näe...så de fick allt sluta lite tidigare för jag pallade inte stå där. Kändes som om jag skulle spy... :( Var INTE roligt att köra hem, för jag kände mig inte direkt som nån reaktionssnabb bra bilförare på E6an direkt... Däckade i soffan å sov till Mange kom hem vid halv åtta.... vaknar å har fortfarande skallebang i klass med baksmälla upphöjt i tio... Men framåt kvällen började det släppa något iaf.
Kollade Idol....alltså fyfan va hemskt pinsam Sam är?! Så jävla tillgjord å ser fånig ut när han försöker sjunga....
Heja Mattias säger jag....han är ju dessutom sjukt snygg MEN smörig vilket ger ett STORT minus.
Somnade i soffan igen...men med sällskap :)

Idag vet jag inte när jag vaknade, men jag vaknade riktigt tidigt å låg kvar å snurrade....när jag väl kolla klockan (efter en evighet tyckte jag) var klockan bara åtta....

Näe jag tror jag måste ta å äta nånting....ska väl gå en sväng denna härligt soliga höstdag innan det är dags att förpesta tillvaron med lite Statoil. Fifan... vill inte va kvar där längre.... men man måste ha dineros....

"Mat" å mer pyssleri!

Mer LeMarc åt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback