Helgen som gått...

...har gått jättesnabbt!
I fredags var jag hemma runt 17, hade ju haft mentorsbesök som kanske inte gick direkt som jag önskat. Eleverna har aldrig betett sig värre :( Gillar klassen egentligen, å har aldrig haft några större problem med dom....men nu spårade killarna verkligen ur. Typiskt...så jag var så arg å besviken i bilen hem att jag grät enda till Staffanstorp....

Hem å städade lite smått....Mange kom hem å vi åkte å handlade lite mat. Åt carpacchio å panerad fläskfilé med pressad potatis å sallad....guttans...å så några glas rött till det.

Lördag...fick med mig Mange till Väla... tänkte köpa nya träningsskor för presentkortet jag fick på Stadium...men alla skor var helt muppiga! Skitbesviken blev jag....så jag köpte mig bara en skitgo body lotion från Body Shop....luktar mango :)
Sen åkte vi ner till söder å köpte thaimat med oss hem....så mysigt nere på söder tycker jag.
16 var det dags å jobba...gick helt ok.

Idag....klockan står på tio i sex....kvällen innan när jag kommit hem från jobb upptäcker jag att jag har jobbtfnen med mig i fickan...suck! Så jag beslutar att det är minst jobbigt att ställa klockan tidigt, åka å lämna telefonen, å sen köra hem å sova några timmar till....sagt å gjort!
Väcks till liv vid halv elva igen! My ringer å säger att hon inte ska träna....tack å lov, jag trodde hon ringde nerifrån Friskis å undrade vart fan jag höll hus... lovade i nåt yrt tillstånd att vi skulle på spinning....hehe
Men vi beslutade att vi skulle höras efter lunch nånting å gå en promenix. Åkte ner till Råå å gick där nere vid havskanten å i båthamnen... med oss hade vi lille Bounty...söt chihuahua (?) /papillon
Skönt med så fint väder å lite frisk luft gjorde oss gott....
Bestämde lite löst att vi skulle se film å äta ihop ikväll....men mange är å jobbar å verkar vara en stund ifrån att åka hem :( JAG MÅSTE LÄRA MIG ATT INTE LITA PÅ NÅT DEN KARLN SÄGER!!!!! Men likaväl blir jag lika besviken varje gång....

Får väl göra mig en matlåda till morrondagen....

ciao!

Kommentarer
Postat av: Henke

vilka sketungar!! Ge dom på pyllen bara! Hehe

2007-10-08 @ 13:50:58
URL: http://braashenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback